SOHO

Program dla hotelarstwa

          Oprogramowanie SOHO powstało przy współpracy z osobami, na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest ciągle doskonalone zgodnie z ich sugestiami, dzięki czemu charakteryzuje się wysoką ergonomią i wygodą pracy.
Już na etapie projektowania duży nacisk położony został na intuicyjną i łatwą obsługę, co w połączeniu z bardzo atrakcyjną ceną sprawia, że system SOHO cieszy się bardzo dużą popularnością.

          Niewątpliwą zaletą programu jest łatwość jego instalacji i konfiguracji, dzięki czemu duża część hotelarzy decyduje się na samodzielną instalację, co dodatkowo obniża koszt wprowadzenia nowego systemu. Załączony do programu obszerny podręcznik powoduje, że rozpoczęcie pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom komputera.

          Bogata funkcjonalność i przyjazny interfejs powodują, że system SOHO sprawdza się w każdej sytuacji. Istotną cechą jest to, że system nie wymaga stałej opieki serwisowej, co czyni go produktem niemal dla każdego.
          System SOHO zaprojektowany został do pracy na jednym lub kilku stanowiskach z uwzględnieniem autoryzacji oraz uprawnień poszczególnych użytkowników.

      NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE SYSTEMU:

  • obsługa rezerwacji,
  • overbooking,
  • obsługa pobytów indywidualnych oraz grupowych,
  • graficzna prezentacja obłożenia obiektu,
  • wydruk grafika obłożenia,
  • prowadzenie książki meldunkowej gości,
  • prowadzenie rachunków gości hotelowych,
  • wydruk raportu z pobytu,
  • rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe,
  • planowanie wyżywienia dla gości oraz raport dla kuchni,
  • rozliczanie opłaty klimatycznej,
  • kontrola należności i zobowiązań,
  • wystawianie faktur VAT (również w EURO),
  • korekty faktur VAT,
  • wystawianie faktur zaliczkowych i PRO-FORMA,
  • poczta wewnętrzna (pomiędzy pracownikami hotelu),
  • obsługa depozytów,
  • obsługa parkingu,
  • budzenie gości,
  • nadzór nad stanem technicznym pokoi oraz kontrola ich czystości,
  • współpraca z urządzeniami fiskalnymi,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej,
  • nadawanie różnych uprawnień użytkownikom,
  • eksport dokumentów do programów księgowych,
  • rejestr VAT,
  • automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS-u,
  • generowanie różnych zestawień,
  • współpraca z programami gastronomicznymi,
  • współpraca z centralą telefoniczną,
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci,
  • kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie,
  • automatyczna archiwizacja danych,
  • obsługa zamków hotelowych,
  • moduł rezerwacji obiektów i usług dodatkowych (SPA, itp.),
  • szczegółowe definiowanie pokoi,
  • uwagi dla gości (upodobania, czarna księga).

     CENNIK LICENCJI*:

  • program do 10 zasobów – 1217,70zł,
  • program do 30 zasobów – 2201,70zł,
  • program do 50 zasobów – 3185,70zł,
  • program do 70 zasobów – 4169,70zł,
  • program do 90 zasobów – 5153,70zł,
  • program powyżej 90 zasobów – 6137,70zł.

* Ceny brutto i mogą ulec zmianie – aktualny cennik na stronie producenta <więcej>.

Projekt i Realizacja: